Veelgestelde vragen

Heeft u vragen? Laat ons helpen

Waarom winkelen bij 247 Raamdecoratie.nl?
Hoe accuraat zijn de kleuren van de modellen op uw website?
Wat is uw beleid voor retourneren en restitutie?
Hoe plaats ik een bestelling?
Betaling: welke vormen van betaling accepteert u?
Is het veilig om mijn creditcard gegevens online in te voeren?
Wat zijn de verzendkosten van jullie producten?
In het geval van op het kozijn. Is de hoogte die ik moet opgeven inclusief de bovenbak?
Heeft 247raamdecoratie RAL kleuren in haar assortiment
Is het mogelijk om extra lamellen te bestellen voor de Verticale Lamellen?
Verkoopt 247raamdecoratie raamdecoratie met zijgeleiding?
Verkoopt 247raamdecoratie raamdecoratie voor Draai Kiepramen?
Ik heb een tijd geleden raamdecoratie gekocht bij 247raamdecoratie. Als ik dezelfde producten bestel, hebben deze producten exact dezelfde kleuren?
Heeft 247raamdecoratie een winkel/showroom waar ik de producten kan zien en voelen?
Ik wil twee producten naast elkaar hangen. Is het mogelijk om deze producten op elkaar te laten uitlijnen?
Hoe meet ik mijn ramen op?
Ik heb een klacht. Waar kan ik deze indienen?
Wat is de status van mijn bestelling?


Waarom winkelen bij 247 Raamdecoraties?

Wij bieden onder andere; op maat gemaakte gordijnen, jaloezieёn, lamellen, paneelgordijnen enconfectie gordijnen van top kwaliteit tegen een lage prijs.

U kunt ons ruime aanbod aan raamdecoratie online bekijken en gratis kleurstalen bestellen van elk product, voordat u een aankoop doet. Onze Klantenservice heeft vele jaren ervaring op het gebied van raamdecoratie en zal u vraag met plezier beantwoorden.
Met een uitgebreid online aanbod zijn wij er zeker van dat u de geschikte raamdecoratie zult vinden.

 

Hoe accuraat zijn de kleuren van de modellen op uw website?

Hoewel wij ons best doen de kleuren en textuur van onze producten zo helder en accuraat weer te geven, is er altijd verschil mogelijk. Het kleurecht weergeven van kleuren met de verschillende (kwaliteit) schermen van onze websitebezoekers is niet mogelijk. In het geval van op maat gemaakte producten, nemen wij geen verantwoordelijkheid voor producten die niet exact overeenkomen met kleuren op onze website. Wij raden u daarom aan, alvorens u een bestelling plaatst, een kleurstaal aan te vragen.
Wij kunnen alleen producten retour accepteren die verkeerd door ons zijn geleverd.

 

Wat is uw beleid mbt retourneren en restitutie?

Op maat gemaakte producten worden geproduceerd naar de door u opgegeven afmetingen. Hierdoor produceren wij een uniek product en houden geen voorraden. Als gevolg hiervan kunnen wij geen producten opslaan die geretourneerd worden vanwege aanpassingen of producten terugnemen die schadevrij zijn. Confectie gordijnen die de verkeerde metingen hebben of niet aan uw eisen voldoen, kunt u binnen 21 dagen retourneren voor een volledige restitutie. Voor volledige informatie over het retourneren van producten. Lees de Algemene Voorwaarden

 

Hoe plaats ik een bestelling?

U zoekt door ons aanbod en klikt op het product dat u wilt bestellen. Voer breedte en hoogte in van het gewenste product en druk op de knop "Vraag prijs op". U krijgt de prijs te zien. Maak vervolgens keuze uit de verschillende opties en druk op de knop "IN WINKELWAGEN". Uw keuze zal dan aan uw winkelwagen worden toegevoegd. U kunt de winkelwagen altijd legen! Vervolgens kunt u de Winkelwagen afrekenen en de bestelling afronden. U ontvangt van ons een e-mail met de bevestiging van uw bestelling.

 

Betaling: Welke vormen van betaling accepteert u?

De meeste producten bij 247 Raamdecoratie zijn op maat gemaakt, alle bestellingen worden betaald wanneer u uw bestelling plaatst. Wij accepteren betalingen met iDeal, Creditcard en PayPal.

 

Is het veilig om mijn creditcard-gegevens online aan 247 Raamdecoratie te verstrekken?

De veiligheid van uw persoonlijke gegevens en bankgegevens wordt bij 247 Raamdecoratie zeer serieus genomen. Alle gegevens die gedurende de transactie worden verstuurd tussen uw browser en de server zijn versleuteld middels SSL. Derden krijgen niet de mogelijkheid uw persoonlijke gegevens te verkrijgen gedurende de transactie.

 

Wat zijn de verzendkosten van jullie producten?

Alle bestellingen boven €149,- worden gratis naar u verzonden.

 

In het geval van op het kozijn. Is de hoogte die ik moet opgeven inclusief de bovenbak?

Ja

 

Heeft 247raamdecoratie RAL kleuren in haar assortiment

Nee. Twijfelt u over de kleur van onze producten? Bestel een gratis Kleurstaal.

 

Is het mogelijk om extra lamellen te bestellen voor de Verticale Lamellen?

Dit is niet mogelijk.

 

Verkoopt 247raamdecoratie raamdecoratie met zijgeleiding?

247raamdecoratie verkoopt momenteel geen raamdecoratie met zijgeleiding.

 

Verkoopt 247raamdecoratie raamdecoratie voor Draai Kiepramen?

247raamdecoratie verkoopt momenteel geen raamdecoratie voor Draai Kiepramen. Wel verkopen we raamdecoratie voor Dakramen.

 

Ik heb een tijd geleden raamdecoratie gekocht bij 247raamdecoratie. Als ik dezelfde producten bestel, hebben deze producten exact dezelfde kleuren?

Onze producten worden gemaakt in grote hoeveelheden gemaakt. Het kan gebeuren dat er, in de tijd tussen twee bestellingen, wordt overgegaan naar een andere batch van onderdelen. Hierdoor kunnen minimale verschillen ontstaan.
Wij adviseren u altijd alle producten tegelijk te bestellen om verschillen te voorkomen. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan adviseren wij u altijd een Kleurstaal aan te vragen voordat u uw bestelling plaatst.

 

Heeft 247raamdecoratie een winkel/showroom waar ik de producten kan zien en voelen?

Nee, wij hebben geen showroom. Wel kunt u Kleurstalen aanvragen om een idee te krijgen van het product.

 

Ik wil twee producten naast elkaar hangen. Is het mogelijk om deze producten op elkaar te laten uitlijnen?

Als u meerdere Duo Rolgordijnen met dezelfde hoogte bestelt, worden deze doorgaans op elkaar uitgelijnd. Om zeker te zijn dat dit gebeurt, verzoeken wij u contact met ons op te nemen via het contactformulier.

 

Hoe meet ik mijn ramen op?

Bekijk hiervoor onze pagina Meten & Monteren

 

Ik heb een klacht. Waar kan ik deze indienen?

Wij verzoeken u om uw klacht per e-mail aan klantenservice@247raamdecoratie.nl. of per post schriftelijk door te geven;

247Raamdecoratie
Bijsterhuizen 2104F
6604 LG WIJCHEN

247Raamdecoratie.nl bekijkt de klacht en probeert deze naar tevredenheid op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij beantwoorden uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst. Mochten wij meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

 

Wat is de status van mijn bestelling?

Zodra een bestelling wordt verzonden vanuit onze fabriek krijgt u een email met daarin een Track&Trace code. Heeft u deze email niet ontvangen of werkt de code niet? Ga naar de Bestelling Volgen-pagina. Of neem dan contact met ons op middels het contactformulier

 

Staat uw vraag er niet tussen?

Neem contact op met de Klantenservice (telefoonnummer 024 8080 187) of middels het contactformulier!

Top